Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kate O’Connor, MOOCs, Idea MOOCs, polityka instytucjonalna i zmiana dynamiki rozwoju szkolnictwa wyższego, „Higher Education” 2014, vol. 68, s. 5 (opr. Monika Kotowska-Lewińska)

Tytuł:
Kate O’Connor, MOOCs, Idea MOOCs, polityka instytucjonalna i zmiana dynamiki rozwoju szkolnictwa wyższego, „Higher Education” 2014, vol. 68, s. 5 (opr. Monika Kotowska-Lewińska)
Kate O’Connor, MOOCs, Institutional Policy and Change Dynamics in Higher Education, “Higher Education” 2014, vol. 68, iss. 5 (by Monika Kotowska-Lewińska)
Autorzy:
Kotowska-Lewińska, Monika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/923346.pdf
Data publikacji:
2019-12-04
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Studia Prawa Publicznego; 2016, 1 (13); 171-172
2300-3936
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies