Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The cinematographic representation of social frames

Tytuł:
The cinematographic representation of social frames
Autorzy:
Bejko, Julian
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/923141.pdf
Data publikacji:
2018-12-22
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Albanian communist cinema
aesthetetisation of politics
state apparatus
self-censorship
Albanian modernity
affective metamorphosis
process of individualization
problematisation of subjectivity
cultural hegemony
Źródło:
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication; 2018, 23, 32
1731-450X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author of the essay titled «The Cinematographic Representation of Social Frames» analyzes images in the context of representing physical and ontological aspects of reality. He considers Albanian Communist Cinema (1952–1991) taking into consideration the viewer’s perspective in which cinema is treated as a metaphorical place when people learn to read images and can think through images. The author also focuses on following issues: processes of individualization, representation and the problematisation of subjectivity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies