Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„Inny” w klasie szkolnej

Tytuł:
„Inny” w klasie szkolnej
The “other” in the classroom
Autorzy:
Muszyńska, Ewa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/920297.pdf
Data publikacji:
2015-06-15
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
difference
rejection
education
systemic approach
Źródło:
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej; 2015, 9; 9-25
2300-391X
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article features a description and an analysis of the ‘other’ in the classroom – i.e. a student who differs (significantly) from their peers through, for example, a distinct personality trait, behavior, looks, background or religion. It also demonstrates how a classroom and the ‘other’, function in terms of their mutual dependencies. Finally, the article discusses effective educational methods designed for a classroom, where the ‘other’ is present.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies