Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rodzice uczniów kształcących się w klasach integracyjnych – ich motywy i oczekiwania

Tytuł:
Rodzice uczniów kształcących się w klasach integracyjnych – ich motywy i oczekiwania
Parents of children studying in integrated classes – their motives and expectations
Autorzy:
Przybyszewska, Dominika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/920151.pdf
Data publikacji:
2014-01-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
student with a disability
integration
the expectations of parents
choice of schools
Źródło:
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej; 2014, 6; 49-68
2300-391X
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Integrated classes are one of the possible forms of education student with a disability. They are considered as an alternative to mass classes and special classes. Opinions about their functioning are often different. Also, there are a variety of reasons for choosing this form of education for the child. The article presents the results of a survey among parents of children studying in integrated classes in the city of Poznan. The aim was ascertain the reasons for parents to choose schools inclusive; getting to know the parents' expectations and to determine the degree of their fulfillment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies