Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zmierzch interakcji instruktywnej. W stronę autonomii w dialogu rodzice – nauczyciele

Tytuł:
Zmierzch interakcji instruktywnej. W stronę autonomii w dialogu rodzice – nauczyciele
Decline of Instructive Interaction. Towards the Autonomy in the Parents–Teachers Dialog
Autorzy:
Gulczyńska, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/919985.pdf
Data publikacji:
2019-03-15
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
pedagogization
parents
instructive interaction
teachers
expert interaction
systemic approach
Źródło:
Studia Edukacyjne; 2019, 52; 273-290
1233-6688
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The theoretical background of the parents–teachers relation is systemic approach. It is the basis for a critical analysis of the pedagogization idea, treated as instructive interaction. Expert interaction between parents and teachers was proposed. The proposal of those relations based on the healing orientation by K. Ludewig was presented at the end of the article. The practical aim is to generate reflection and eventually activities to implement the particular suggestions in teachers’ pedagogical work.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies