Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Remarks on learner autonomy and success in foreign language learning as a measure of learner resilience

Tytuł:
Remarks on learner autonomy and success in foreign language learning as a measure of learner resilience
Autorzy:
Puppel, Stanisław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/919773.pdf
Data publikacji:
2012-01-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Resilience
Learner resilience
Surviving framework
Thriving framework
Resilient learner system
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2012, 39, 1; 7-12
0072-4769
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In a positively-oriented foreign language pedagogy, where learner autonomy is of utmost importance, focus should be placed on learner resilience. Subsequently, the formation of a resilient learner should be regarded as one of the aims of the formal schooling system on all levels of its functioning. The advantages of the presence of the resilient learner in a properly constructed ecosystem of the school are manifold and are, generally, aimed at generating a high degree of success in school tasks as well as at providing the human society with resilient participants.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies