Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sozialpädagogik als Lösung in der Prävention von sozial-pathologischen Erscheinungen in der Schule

Tytuł:
Sozialpädagogik als Lösung in der Prävention von sozial-pathologischen Erscheinungen in der Schule
Social pedagogy as intervention actions in reference to social pathology at school
Autorzy:
Smetanová, Dorota
Koldeová, Lujza
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/918032.pdf
Data publikacji:
2013-01-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
social pedagogy
prevention
school
socio-pathological phenomena
Źródło:
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej; 2013, 1; 89-100
2300-391X
Język:
niemiecki
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents the basic definition of social pedagogy as a pedagogical discipline. It also focuses on the opportunities and challenges of social pedagogy in the prevention of socio-pathological phenomena. It asks the following questions-Is social pedagogy able to timely and professional assistance to ensure? Needs company a social practice of teachers?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies