Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effect of robot utterances using onomatopoeia on collaborative learning

Tytuł:
Effect of robot utterances using onomatopoeia on collaborative learning
Autorzy:
Jimenez, F.
Kanoh, M.
Yoshikawa, T.
Furuhashi, T.
Nakamura, T.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/91733.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Społeczna Akademia Nauk w Łodzi. Polskie Towarzystwo Sieci Neuronowych
Tematy:
robot
onomatopoeia
collaborative learning
Źródło:
Journal of Artificial Intelligence and Soft Computing Research; 2014, 4, 2; 125-131
2083-2567
2449-6499
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
We investigated the effect of robot’s utterances using onomatopoeia in collaborative learning. The robot was designed to provide encouragement using onomatopoeia when students are given problems to be solved issued by a learning system. Eight college students used a mathematics learning system with a robot for three weeks and then took exams. The results indicated that the robot using utterances with onomatopoeia could comfort learners more than the robot without onomatopoeia. It suggests that the robot that praises or comforts using onomatopoeia helps learners maintain their motivation in collaborative learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies