Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy dwujęzyczność sprzyja kreatywności? Doniesienie z badań

Tytuł:
Czy dwujęzyczność sprzyja kreatywności? Doniesienie z badań
Does bilingualism contribute to creativity? A research report
Autorzy:
Heryng, Justyna
Obrębska, Monika
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/916984.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Investigationes Linguisticae; 2018, 42; 1-11
1426-188X
1733-1757
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper discusses links between bilingualism and creativity. It begins with a theoretical introduction and then presents research results based on the Creative Behaviour Questionnaire KANH–I (Popek 2000) in a group of 107 high school students. The obtained data was used to test group differences between attendees of classes learning German bilingually and their peers following standard curriculum, which yielded no significant results. The correlation analysis between bilingualism and the dimensions of creative behaviour according to KANH–I yielded no significant results as well. Finally, possible explanations of the results are discussed, along with the limitations of the present study.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies