As motivation has been identified by the EU High Level Group on Multilingualism as the key factor in promoting language education, the author, herself member of HLGM, discusses a variety of approaches to motivation and presents guidelines for the promotional activity at national, regional and school levels, concentrating on its aims and procedures, identifying age groups and motives to be targeted, as well as arguments and strategies to be used in the process of eliciting and sustaining learners' motivation to study foreign languages.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00