Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Transferring ELT Knowledge to the Classroom – Results of a Study

Tytuł:
Transferring ELT Knowledge to the Classroom – Results of a Study
Autorzy:
Koblowska, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/916792.pdf
Data publikacji:
2018-11-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
ELT
Classroom
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2006, 32, 1; 159-171
0072-4769
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author has been struggling with problems, the most worrying of which ahs always been the students’ inability to transfer the knowledge and skills they should have acqui ed during the course to the English language classroom. In an attempt to find out the possible reasons for such a situation the author made a small-scale survey, the results of which are presented below.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies