Tytuł pozycji:
Transferring ELT Knowledge to the Classroom – Results of a Study
- Tytuł:
-
Transferring ELT Knowledge to the Classroom – Results of a Study
- Autorzy:
-
Koblowska, Magdalena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/916792.pdf
- Data publikacji:
-
2018-11-01
- Wydawca:
-
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Tematy:
-
ELT
Classroom
- Źródło:
-
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2006, 32, 1; 159-171
0072-4769
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author has been struggling with problems, the most worrying of which ahs always been the students’ inability to transfer the knowledge and skills they should have acqui ed during the course to the English language classroom. In an attempt to find out the possible reasons for such a situation the author made a small-scale survey, the results of which are presented below.