Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogical Implications of Linguistic Acculturation in the Process of Acquisition of the 2nd Language. From Theory to Practice

Tytuł:
Pedagogical Implications of Linguistic Acculturation in the Process of Acquisition of the 2nd Language. From Theory to Practice
Autorzy:
Polok, Krzysztof
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/916791.pdf
Data publikacji:
2018-11-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
pedagogical Implications
liguistic Acculturation
acquisition
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2006, 32, 1; 147-157
0072-4769
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
At present there are many different forms and techniques of teaching and learning a language whose aim is to aid all the teacher’s activities s/he has planned while attempting to bring the language lessons as close to the authentic core of the language as possible that any teacher who really cares for the quality of his lessons can do whatever he only wants to incorporate the forces of authentic language contact to the classroom language behaviour of his/her pupils.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies