Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Lehr- und Lernziele im postgymnasialen Fremdsprachenunterricht in Polen

Tytuł:
Lehr- und Lernziele im postgymnasialen Fremdsprachenunterricht in Polen
Autorzy:
Ciepielewska, Luiza
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/916768.pdf
Data publikacji:
2018-11-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Lehr- und Lernziele
Fremdsprachenunterricht
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2006, 32, 1; 87-95
0072-4769
Język:
niemiecki
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Today’s language politics assumes that every citizen should habe a good command of a least two foreign languages. There are three main teaching goals connected with learning foreign languages: pargmatic, cognitive and affective. In the present paper all of three goals haev been in the context of over-secondary school education in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies