Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sprache im Spannungsfeld zwischen Linguistik und Sprachlernforschung

Tytuł:
Sprache im Spannungsfeld zwischen Linguistik und Sprachlernforschung
Autorzy:
Kelz, Heinrich P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/916750.pdf
Data publikacji:
2018-11-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Sprache
Linguistik
Sprachlernforschung
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2006, 32, 1; 9-26
0072-4769
Język:
niemiecki
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Against a common question about the influence of linguistics on theories of foreign language teaching and learning in this article a contrary question concerining a reverse relation is asked: what is the influence of theory of foreign language teaching and learning on linguistics? It concerns esepcially contrastive analysis and factors determining the development of students’ interlanguage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies