Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wyzwania dla menadżerów marketingu w obliczu rozwoju technologii IT

Tytuł:
Wyzwania dla menadżerów marketingu w obliczu rozwoju technologii IT
Autorzy:
Johann, Maria
Jankowska, Malina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/916192.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
planowanie strategiczne
marketing
Źródło:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie; 2014, 32, 3
1896-656X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Changes associated with the development of modern technologies have a significant impact on marketing decisions. New attitudes of buyers, consumption patterns, as well as ways of getting information about offered products, requires the use of new solutions and marketing tools. Thus is necessary an integrated, multi-channel approach to communication and interaction with the customer, and wider use of digital channels in marketing campaigns and combining them with traditional channels. The use of modern technology, such as online, mobile and social, enables interactive contact with the customer, and doing a precise assessment of the activities effectiveness. The business strong shift towards electronic channels means the need to develop competencies in IT, modern instruments of marketing and marketing analytics.

Zmiany związane z rozwojem nowoczesnych technologii mają istotny wpływ na decyzje marketingowe. Zmiana postaw nabywców, wzorców konsumpcji, a także sposobów pozyskiwania informacji na temat oferowanych produktów, wymaga stosowania nowych rozwiązań oraz narzędzi marketingowych. Niezbędne staje się zintegrowane, wielokanałowe podejście do komunikacji i interakcji z klientem, oraz zwiększenie wykorzystania kanałów cyfrowych w kampaniach marketingowych i połączenie ich z kanałami tradycyjnymi. Stosowanie nowoczesnych technologii, takich jak: online, mobile i social umożliwia interaktywny kontakt z klientem, a także dokonanie precyzyjnej oceny efektywności prowadzonych działań. Zdecydowany zwrot biznesu ku kanałom elektronicznym oznacza konieczność rozwijania kompetencji w zakresie technologii informatycznych, nowoczesnych instrumentów marketingowych oraz analityki marketingowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies