Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gilt das Stereotyp der polnischen Wirtschaft immer noch? Zu den Veränderungen in Polen aus imagologischer Perspektive

Tytuł:
Gilt das Stereotyp der polnischen Wirtschaft immer noch? Zu den Veränderungen in Polen aus imagologischer Perspektive
Autorzy:
Zator-Peljan, Joanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/915684.pdf
Data publikacji:
2013-01-01
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
German-Polish relations
stereotypes
Polish economy as a stereotype
imagology
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2013, 40, 2; 73-87
0072-4769
Język:
niemiecki
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main focus the paper investigates concerns Polish-German relations from the perspective of imagology. The author of the article concentrates on the stereotype of the polish economy and compares it with the imagological standpoint by analyzing two chosen publications: „Viva Polonia. Als deutscher Gastarbeiter in Polen” by Steffen Möller and „Polen” by Thomas Urban. The above-mentioned analysis should lead to an answer for the following question: can the way of perceiving of the Polish economy be modified by means of well-known authors?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies