Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Anthropologisch-philosophische Bedingungen der sozialen Kommunikation.

Tytuł:
Anthropologisch-philosophische Bedingungen der sozialen Kommunikation.
Anthropologic-philosophical conditions of social communication.
Autorzy:
Andrzejewski, Bolesław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/914603.pdf
Data publikacji:
2016-06-20
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
communication
homo symbolicus
homo universus
symbolism
romanticism
E. Cassirer
M. Heidegger
H.-G. Gadamer
K. Jaspers.
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2016, 43, 1; 61-68
0072-4769
Język:
niemiecki
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article one adopt the assume that the communication has the social dimension and is related to human being. One can define it only after the definition of human being. The question: what communication do one need? is closely connected with the results of anthropologic- philosophical researches. The homo-theories of today are much one-sided, first of all they alien the man from his natural and social environment (for instance the symbolism). We propose the definition of man plaited in the environment and we call him homo universus. Helpful is here the romantic and neoromantic philosophy, especially its theory of language and communication.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies