W artykule opisano udaną próbę wykorzystania Internetu do przygotowania
i poprowadzenia kursu w modelu hybrydowym. Przygotowane materiały dydaktyczne
wraz z układem testów samosprawdzających pozwalają studentom
na samodzielne zrozumienie i opanowanie materiału w ramach kursu otwartego.
Równolegle prowadzony jest kurs z rejestracją studentów, na poziomie
wyższym, oceniony w punktacji na 4 ECTS. Studentom zapewnia się kontakt
z prowadzącym i konsultacje. Studenci otrzymują indywidualne zadania projektowe.
Ocena projektów jest składnikiem końcowej oceny. Warunkiem koniecznym
zaliczenia kursu jest zdanie egzaminu w czasie zjazdu.
The paper describes a successful attempt at utilizing the internet to prepare and
conduct a hybrid course. The prepared teaching materials as well as the arrangement
of self-tests enable the student to understand and master the material
within an online course without any assistance. There is a parallel course, with
4 ECTS credits assigned to it, conducted on a higher level that the students
register for. The students can contact the instructor; tutorials are also provided.
The students receive individual project tasks. The evaluation of the projects is
a part of the final grade. It is also necessary for the students to pass an exam
during a class.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00