One of the main goals of the reform of the educational system in Poland in 2004 wasto ensure the equality of chances for all as well as social integration. This concept assumed anequal access to the education also for students with special educational needs. The present paperattempts to highlight the problems with implementing the inclusion concept in the languageclassroom. The study presented in the article aims to investigate whether educational institutionsin Poland are ready to implement the concept of inclusion, as well as the competence of foreignlanguage teachers to cope with the diversity in the language classroom.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00