Tytuł pozycji:
Jörg Roche, Gesine Lenore Schiewer (Hrsg.). Identitäten – Dialoge im Deutschunterricht. Schreiben – Lesen – Lernen – Lehren. Unter konzeptueller Assistenz und mit Originalbeiträgen von José F. A. Oliver, Zehra Çirak, Akos Doma, Michael Stavarič. Tübingen: Narr Francke Attempto. 2017, S. 157.
- Tytuł:
-
Jörg Roche, Gesine Lenore Schiewer (Hrsg.). Identitäten – Dialoge im Deutschunterricht. Schreiben – Lesen – Lernen – Lehren. Unter konzeptueller Assistenz und mit Originalbeiträgen von José F. A. Oliver, Zehra Çirak, Akos Doma, Michael Stavarič. Tübingen: Narr Francke Attempto. 2017, S. 157.
- Autorzy:
-
Janachowska-Budych, Marta
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/912015.pdf
- Data publikacji:
-
2019-07-29
- Wydawca:
-
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Źródło:
-
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2019, 46, 1; 258-260
0072-4769
- Język:
-
niemiecki
- Prawa:
-
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie