A multi-robot environment with a STRIPS representation is considered. Under some assumptions such problems can be modelled as a STRIPS language (for instance, a Block World environment) with one initial state and a disjunction of goal states. If the STRIPS planning problem is invertible, then it is possible to apply the machinery for planning in the presence of incomplete information to solve the inverted problem and then to find a solution to the original problem. In the paper a planning algorithm that solves the problem described above is proposed and its computational complexity is analyzed. To make the plan precise, non-cooperative strategies are used.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00