Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tourist trails as an element of a rural tourist product and their popularity among the inhabitants of Poland

Tytuł:
Tourist trails as an element of a rural tourist product and their popularity among the inhabitants of Poland
Autorzy:
Zawadka, J.
Pietrzak-Zawadka, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/907752.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Fundacja Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych
Tematy:
tourist trail
thematic trail
rural tourism
szlak turystyczny
ścieżka tematyczna
turystyka wiejska
Źródło:
Ekonomia i Środowisko; 2018, 3; 195-207
0867-8898
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the results of the research on the familiarity and popularity of selected tourist trails, which are located in rural areas of Podlaskie and Mazowieckie provinces, among the inhabitants of Poland. The research (using the diagnostic survey method) covered 459 adult Poles. The selection of respondents had quota-random character. The survey sample reflects the structure of the Polish population in terms of gender and main age groups. The conducted research proved that the familiarity and popularity of tourist trails located in rural areas is very small. Therefore it is necessary to intensify the promotional activities for this type of attraction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies