Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przygotowanie asystentów i doktorantów do nauczania przedmiotów ilościowych

Tytuł:
Przygotowanie asystentów i doktorantów do nauczania przedmiotów ilościowych
Educating Assistant Lectures and Ph. D. Students to Teach Qualitative Subjects
Autorzy:
Domański, Czesław
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/907538.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2009, 227
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Social demand for statistical methods and their applications is constantly growing, hence educating junior members of academic staff is becoming an issue of utmost importance. It is vital for a young academic teacher to take an active part in the process o f learning, to practise interpretation and analysis - to give written and oral presentation of findings, and finally, to possess an interactive style of teaching. The latter one is particularly essential in case of statistics, where concept reasoning and interpretation are as important as the technical aspect of data analysis. Working out the most effective teaching style poses a great challenge for the academic teacher of statistics and goes far beyond the standard presentation of teaching content.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies