Tytuł pozycji:
Perspektywy rozwoju marketingu usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego w Polsce
- Tytuł:
-
Perspektywy rozwoju marketingu usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego w Polsce
Development Perspectives for Services Marketing of Higher Education Institutions in Poland
- Autorzy:
-
Krzyżanowska, Magdalena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/907178.pdf
- Data publikacji:
-
2004
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2004, 179/1
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The literature reflects remarkably little effort to develop a framework for understanding the implementation of the marketing concept by higher education institutions. The author presents a model of market orientation development within higher education institutions in Poland. She draws on 25 field interviews with vice-chancellors in diverse organizations. Managerial implications of this research are discussed.