Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing terytorialny w strategiach rozwoju województw

Tytuł:
Marketing terytorialny w strategiach rozwoju województw
Territorial Marketing in the Development Strategies of Provinces
Autorzy:
Marak, Janusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/907151.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2004, 179/1
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper shows the nature of regional marketing against the background of He territorial and municipal marketing. In the conditions of the administrative system functioning in Poland the regional marketing is defined as intentional and systematic activity of He provincial government in co-operation with commune and poviat councils. Through processes of exchange and influence it aims at the recognition, shaping and fulfilling the needs of provincial community. The further part of the paper contains the results of an analyses of the development of Polish provinces from the viewpoint of their using regional marketing instruments. The research has revealed significant differentiation between the level of using marketing tools in the development strategies worked out by regional governments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies