Cultural differences of world market cause detaching of particular groups of individuals
characterized by similar features. They are elements (criterion) which are a base of the division.
There are many different classifications based on different criterions which were prepared and
partly researched by different authors. Using those criterions the features of cultures (societies)
or cultural groups can be shown. The characteristic of Polish society according to chosen cultural
dimensions is presented in this article. Those features were measured during the empirical
researches concerned buying behaviour of Poles.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00