W artykule zaprezentowano wyniki badań nad związkami istniejącymi między
postępowaniem konsumenta a wielkością i rozmieszczeniem sieci handlowej
w dużych centrach niektórych miast holenderskich (Rotterdam, Amsterdam, Haga).
W oparciu o przeprowadzone badania empiryczne wyodrębniono i wyspecyfikowano
czynniki, zwłaszcza o charakterze przestrzennym i socjodemograficznym, które
w istotny sposób wpływają na zróżnicowanie postępowania konsumentów w zależności
od dyslokacji detalicznej sieci handlowej w dużych aglomeracjach miejskich.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00