Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koszty a warunki funkcjonowania szkól ogólnokształcących

Tytuł:
Koszty a warunki funkcjonowania szkól ogólnokształcących
Costs and Conditions of Functioning of Grammar Schools
Autorzy:
Kietlińska, Krystyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/906571.pdf
Data publikacji:
1986
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 1986, 50
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Due to difficulties in performing a costs account in the education System, there are often appllied indirect messures. It is assumed hypothetically, for example, that conditions in which particular educational institutions operates exert an influence on the level of their costs. Accordingly, this article is aimed at providing an answer to the following questions: Are there any differences in costs end conditions of functioning of different level, schools (primary and grammar)? Does location of schools (big urban centers and others) affect differences in costs end conditions of their functioning? Are there any correlations between conditions and coats of functioning of analyzed schools?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies