The paper presents assumptions concerning estimation of the safety of navigation under a bridge over the river. Taking into account these assumptions, the simulation of the river push train movement has been carried out using MMSIM computer software. The described method can be used for determining ship's swept path in various hydro-meteorological conditions and for designing the type of a bridge to be built and the position of piers providing for an accepted level of navigational.
Przedstawiono założenia dotyczące oceny bezpieczeństwa żeglugi na rzekach w rejonie mostów. Opierając się na tych założeniach dokonano symulacji ruchu rzecznych zestawów pchanych z wykorzystaniem programu MMSIM. Prezentowana metoda może być stosowana zwłaszcza do określania pasów ruchu statku przy różnych warunkach hydrometeorologicznych oraz do projektowania długości przęseł mostów zapewniających określony poziom bezpieczeństwa żeglugi.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00