Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Partnerskie relacje w kanałach rynku

Tytuł:
Partnerskie relacje w kanałach rynku
Partnership in Marketing Channels
Autorzy:
Iwińska-Knop, Krystyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/906358.pdf
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2003, 168
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Development of new forms of co-operation in market channels is reflected by the usage of relationship marketing. It is based on the idea of corporate behaviour relying mostly on a build up of long term trust relationship between partners which is mutually adventageous. This concept goes beyond traditional transactions relations. The article points at characteristics, goals and assumptions of relationship marketing. Based on observations of market behaviours of polish enterprises in the years 1998-2001, the author considers activities aimed at creating these relationship as well as their understanding by management. It can be concluded that acceptance of this concept is no longer a choice but a must highly influencing marketing success in the distribution channel.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies