Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw

Tytuł:
Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw
Setting Prices in Marketing Activity of Enterprises
Autorzy:
Zrobek, Janusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/906352.pdf
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2003, 168
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Since the transformation of the economy, pricing policy in enterprises also has changed. Our study enable to confirm that there is a quite considerable change in pricing policy which not always can follow market expectation. Some firms apply traditional cost plus pricing but most of them try to orient their prices to their average level in the whole branch. Such behaviour is supported by applying factory prices. However pricing demad oriented approach has not been applied by them in sufficient way so far. Using of this method is the most adequate to market situation and will have to take place in the future. Innovative pricing policy based on real market conditions is indispensable.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies