Tytuł pozycji:
Strony WWW jako użyteczny instrument public relations
- Tytuł:
-
Strony WWW jako użyteczny instrument public relations
Internet Websites as a Useful Public Relations Tool
- Autorzy:
-
Kurzyk, Bartłomiej
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/906351.pdf
- Data publikacji:
-
2003
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2003, 168
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper article presents the role of corporate websites in creating and sustaining
company’s image. It identifies main areas of marketers’ concerns and gives practical hints on how to establish a successful corporate website. Analysis include Internet presence, graphical design, technical design and content (Internet Presence Sites, on-line storefronts, content sites).
The paper presents the view that setting up corporate website can be very efficient and
effective way of supporting company’s PR activities and the website can be an important tool of building company’s image.