Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Handel elektroniczny w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwoju

Tytuł:
Handel elektroniczny w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwoju
Electronic Commerce in Poland - Present State and Prospects of Development
Autorzy:
Gregor, Bogdan
Stawiszyński, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/906348.pdf
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2003, 168
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Article concentrates on explanation of essence of electronic commerce, its current condition and prospects of development. The aim of the article is to explain basic notions such as e-commerce, e-business, e-economy. It analyses e-commerce conditions and evolution in B2C and B2B sectors. Forecast of development of e-commerce in Poland does not seem to be comforting. 2006-2008 is expected to become an era of e-commerce. Electronic business will go out from phase of experiment and it will proceed for period of maturity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies