Advantages and Disadvantages of the Use of Conjoint Analysis in Consumer Preferences Research Wady i zalety używania analizy conjoint w badaniu preferencji konsumentów
Niniejszy artykuł ma na celu przybliżenie tematyki związanej z badaniem preferencji
przy wykorzystaniu metody conjoint. Metoda ta jest jedną z metod wielowymiarowej
analizy statystycznej. Jej istotą jest dekompozycja użyteczności całkowitej na użyteczności
cząstkowe przy wykorzystaniu metod ekonometrycznych w celu zbudowania
funkcji użyteczności.
The point of the following paper is to outline conjoint analysis, one of the
methods of multidimensional statistical analysis. The conjoint analysis is vety useful to
get knowledge about consumer preferences. The paper contains basic information about
methods of collecting variables, building regression functions of utilities and estimators.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00