Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Standardy kształcenia a jakość nauczania

Tytuł:
Standardy kształcenia a jakość nauczania
Teaching standards and quality of learning
Autorzy:
Łyko, Janusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/906208.pdf
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2008, 217
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Bologna process aims to create a European Higher Education Area by 2010, which is connected with great changes in the structures of the university studies. The one of main modifications is a new program of academic courses in all specializations. Main aim of the article is an attempt to evaluate the possibilities of realizing the agenda (included in the teaching standards) in comparison to the time needed to achieve it. In many cases the solutions seems accidental and the assumptions contained in the standardization documents impossible to fulfill.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies