Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obrazy przedsiębiorstwa a jego wartość

Tytuł:
Obrazy przedsiębiorstwa a jego wartość
Pictures and Value of the Company
Autorzy:
Duraj, Jan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/906190.pdf
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2008, 214
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is presenting basic problems resulting from watching and experiencing of the company from ordering the three-dimensional perspective of the estimation with it. To these measurements belong: the profit, the market value and the social responsibility of the company. This three-dimensional picture of the company is allowing on clear featuring of the need to integrate economic purposes with targets of ethics of the responsibility. Ethics of the responsibility, like corporate social responsibility, is creating the chances to work the latest model out axiological of preference in relations company - society.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies