Tytuł pozycji:
Jak organizacja steruje komunikacyjnymi zachowaniami (e-)klientów
- Tytuł:
-
Jak organizacja steruje komunikacyjnymi zachowaniami (e-)klientów
How the Organization Control the Communication Behavior of Its E-Clients
- Autorzy:
-
Zalewska-Turzyńska, Magdalena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/906168.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2013, 282
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper concentrates on identifying the problem of controlling the communication behavior
of e-customers by imposing the channel or even communication scenario; analyze, and display
examples of such practices. The method used is critical analysis and the area where the study was
conducted – mainly Poland.
Opracowanie koncentruje się na zidentyfikowaniu problemu sterowania komunikacyjnymi
zachowaniami e-klientów przez narzucenie kanału, sposobu a nawet scenariusza komunikacji,
zanalizowanie oraz wskazanie przykładów takich praktyk. Zastosowaną metodą jest analiza
krytyczna, zaś obszar, którym objęto badania to głownie Polska.