Tytuł pozycji:
Komunikacja w organizacji jako wielowymiarowy proces o cechach komunikacji społecznej
- Tytuł:
-
Komunikacja w organizacji jako wielowymiarowy proces o cechach komunikacji społecznej
Social Communication in the Organisation
- Autorzy:
-
Pierścieniak, Agata
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/906155.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2013, 282
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Communication is an important part of the smooth functioning of the organization. Article
is part of the mainstream discussion of the diagnosis of the communication process
in the organization, to identify the characteristics of the performance of the process and tools
for the definition of social communication. Communication is a multidimensional process
that has the purpose, scope, content and takes place between employees and builds
their knowledge, attitudes, and motivations. Communication in the organization
has the characteristics of social communication.
Komunikacja jest ważnym elementem sprawnego funkcjonowanie organizacji. Artykuł wpisuje
się w nurt rozważań związanych z rozpoznaniem procesu komunikacji w organizacji, identyfikacja
cech tego procesu jego charakterystyki i narzędzi w kontekście definicji komunikacji
społecznej. Komunikacja jest procesem wielowymiarowym, który ma cel, zakres, formę, treść
i odbywa się miedzy pracownikami i buduje ich wiedze, postawy i motywacje. Komunikacja
w organizacji ma cechy komunikacji społecznej.