Postawy polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych jako przejaw globalnego trendu ekologicznego Polish Consumers Attitudes Towards Green Products as an Indication of Global Ecological Trend
Nowadays can be observed spreading of global idea and shaping of similar consciences. Uniformity of the consumers behaviour which is the consequence of the information access and larger consumers mobility is connected also with environment behaviour. In high developed countries uniformity of environment behaviour including purchase of ecological products is a result of high ecological consciences. Taking a thesis that the high developed countries of United Europe determine the general direction of consumers tendency and aspiration can be supposed that also in Poland, in the nearest future, environment behaviour will be common. The leading in this subject research confirms growing of the environment protection issues interest by Polish.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00