Tytuł pozycji:
Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania
- Tytuł:
-
Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania
Marketing Research on the Internet - Advantages, Limitation and Applications
- Autorzy:
-
Sobocińska, Magdalena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/905720.pdf
- Data publikacji:
-
2004
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2004, 179/1
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Internet can be used in secondary and primary research. The Internet changes the quantitative and qualitative research process and offers researchers many benefits, e.g.: greater speed of delivery and receiving responses, low cost, international range and multimedia possibility. This article shows disadvantages of the marketing research on the Internet. The biggest limitation of collecting data in Internet is the number of e-mail users that is not representative of the general population.