Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktyką

Tytuł:
Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktyką
Marketing Management of Human Factor in Confrontation with Practise
Autorzy:
Biesaga-Słomczewska, Jadwiga E
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/905718.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2004, 179/1
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Implementation of personnel marketing requires consequent activities in building appropria relations between an employee and an employer and in creating organisational culture strategically favouring Human Resources Management. Is it possible in today's market environment? The author outlines two tendencies in organisation management: outplacement and outsourcing - in the context of personnel marketing. She also illustrates some of the disadvantageous aspects of their usage.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies