Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarki

Tytuł:
Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarki
Marketing Communication as an Element of the New Economy
Autorzy:
Śliwińska, Krystyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/905710.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2004, 179/1
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper treats of the marketing communication in new reality in which basic subjects of the market i.e. consumers and companies exist. In reference to the features of New Economy, special attention was paid to the role of communicative and computing technologies based on the Internet. Features of marketing communication which result from the medium itself were shown. Also, the paper gives the results of the studies concerning the advancement of the process of the Internet-development in the area of marketing communication.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies