Tytuł pozycji:
Organizacja decyzji cenowych w polskich firmach
- Tytuł:
-
Organizacja decyzji cenowych w polskich firmach
Organization of Pricing Decisions in Polish Companies
- Autorzy:
-
Karasiewicz, Grzegorz
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/905639.pdf
- Data publikacji:
-
2004
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2004, 179/1
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Based on quantitative research (size of sample 218) we can recognize several types of organization structure in area of pricing decisions: 1. Managing Director (or Owner) is decider and cooperates with Marketing Department and Finance Department (26% companies). 2. Managing Director (or Owner) is decider and cooperates with Marketing Department (22% companies). 3. Marketing Manager (or Sales Manager) is decider and cooperates with Marketing Department (15% companies). 4. Marketing Manager (or Sales Manager) is decider and cooperates with Marketing Department and Finance Department (7% companies). 5. Managing Director (or Owner) is decider and cooperates with Finance Department (6% companies). 6. Only Owner (4% companies).