Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie relacjami z klientami na podstawie wiedzy w firmach internetowych

Tytuł:
Zarządzanie relacjami z klientami na podstawie wiedzy w firmach internetowych
Customer Relationship Management based on knowledge in e-business
Autorzy:
Ziemecka, Małgorzata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/905205.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
zarządzanie wiedzą
Knowledge Management
zarządzanie relacjami z klientami
Customer Relationship Management
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2004, 183
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Business taking place on the Internet cannot work today basing only on price competition. The easy of comparing the offers and changing shops makes clients buy a product once without making further shopping. Furthermore gaining a new customer costs 10 times more than selling a product to an existing one. That is why companies wanting to achieve success on the market introduce strategies and customer management systems. Systems based on knowledge management seem to be the best for e-companies. This article shows the basic elements of customer and knowledge management systems and possibility o f their use on the Internet.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies