Tytuł pozycji:
Marketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
- Tytuł:
-
Marketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Marketing in the Management Process of Modem Enterprise
- Autorzy:
-
Karwowski, Jan
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/905154.pdf
- Data publikacji:
-
2005
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2005, 184
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Value grow for the shareholders and expending of the profit is claimed to be the main
goal of the contemporary company. Marketing plays the crucial role in achieving both of
above mentioned goals. Thus, one can draw the conclusion that sales’ value, margin on
operating activity, competitive adventage as well as added value and relationship quality all
influence stakeholders’ value and corporate profit. Effective application of marketing depends
first of all on marketing perception of the whole managerial staff in the company and on
professionalism represented by marketing staff.