In increasingly dynamic business environment, provision of strategically relevant information
is crucial for the formulation and realisation of a firm’s strategy.
This paper outlines a new method for supplying such information, called strategic
management accounting. This study has drawn on the vast specialist literature of the subject,
and particularly on the contributions by Porter and Simmonds. By presenting key concepts
of strategic management accounting, the paper may be a useful source of reference for the
theorists and practitioners wishing to use its potential for improving the flow of information
in the process of evaluating business strategy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00