Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ekomarketing i jego instrumenty

Tytuł:
Ekomarketing i jego instrumenty
Green Marketing and its Instruments
Autorzy:
Kronenberg, Jakub
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/904732.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2007, 204
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Green marketing is the art of satisfying consumer needs in a profitable and environmentally friendly manner. Its popularity is rising and will still rise for the next 20-30 years. Environmental protection will become too obvious then to treat it as a separate trend in marketing. Green marketing uses the same instruments that are used by traditional marketing. Their role and use reflect differences between the two concepts. In the article the notions of product, price, place (distribution), promotion, packaging, publicity and political power are discussed from the green marketing perspective.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies