Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media społecznościowe i ich potencjał w generowaniu wartości dla organizacji

Tytuł:
Media społecznościowe i ich potencjał w generowaniu wartości dla organizacji
Social Media and Their Potential in Generating Value in Organizations
Autorzy:
Łaszkiewicz, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/904493.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
value
social media
Social Era
cooperation
client
wartość
media społecznościowe
Era Społeczności
współpraca
klient
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2013, 287
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the issues of social media and their potential use in organizations in order to generate value for employees, customers and investors. In addition to value definitions, which is now regarded as one of the main determinants of achieving a competitive advantage in the market, the author discusses the concept of social media. Author also describes distinguish features of the Social Era that create potentially new areas of value creation and discusses the role of the client in this process.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies