Działalność profrekwencyjna jako przejaw samoorganizacji społeczeństwa na przykładzie Polski i Czech Turnout-boosting Activities as a Sign of Self-organization of Society in Poland and the Czech Republic
Tematem niniejszego artykułu jest zaangażowanie się organizacji pozarządowych (NGOs) w pobudzanie potrzeby komunikowania się i współpracy na przykładzie realizacji polskiej kampanii społecznej "Masz głos, masz wybór" oraz aktywności czeskich stowarzyszeń − Zmeń Politiku i Vymeńte Polityki. Opracowanie stanowi również próbę wyjaśnienia fenomenu (przed)wyborczego ożywienia czeskich obywateli.
The paper addresses the role of NGOs in stimulating the need to communicate and collaborate in the Polish social campaign "Masz glos, masz wybor", and the activity of Czech associations − Zmen politiku i Vymente polityki. The paper is also an attempt to explain the earlier phenomenon of the election "boom" of Czech citizens.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00