Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Buying Food for a Hungry Person in Poland: A Case of an Internet Discussion

Tytuł:
Buying Food for a Hungry Person in Poland: A Case of an Internet Discussion
Autorzy:
Kanasz, Tatiana
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/903509.pdf
Data publikacji:
2017-04-26
Wydawca:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Tematy:
beggars
undernourishment
attitudes
emotions
social media
discourse
Polska
Źródło:
Studies in Global Ethics and Global Education; 2016, 6; 54-67
2392-0890
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The goal of this paper is to investigate the communication emotions used by internet users when facing a situation in whichwhen a needy person asks for food; and, as well as to explore socio-emotional discourse practices for constructing a cultural image of a giver and a receiver of help. The results are discussed in light of Arlie Russel Hochschild’s concept of the emotion management and feeling rules and Candance Clark’s concept of sympathy margin.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies