The goal of this paper is to investigate the communication emotions used by internet users when facing a situation in whichwhen a needy person asks for food; and, as well as to explore socio-emotional discourse practices for constructing a cultural image of a giver and a receiver of help. The results are discussed in light of Arlie Russel Hochschild’s concept of the emotion management and feeling rules and Candance Clark’s concept of sympathy margin.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00